REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

 “Fabrica de clătite”

Campania promoţională pentru consumatori

Perioada campaniei: 01.03.2017 – 20.04.2017

 

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Organizatorul Campaniei “Fabrica de clătite” (denumită în continuare „Campania”) este S.C. Groupe SEB România S.R.L. („Organizatorul”), societate comercială din România, cu sediul în București, Sector 1, Str. Ermil Pangratti, nr. 13,  având CIF RO18288047, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/482/2006, operator de date cu caracter personal conform notificării nr. 3229.

Campania se derulează prin intermediul agenţiei S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comercială cu sediul în România, Bucureşti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A, înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J40/12388/1998, C.U.I. R11295365, şi la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 26 (denumită în continuare “Agenţia”).

Campania se va derula sub prevederile prezentului Regulament Oficial (denumit în cele ce urmează “Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toţi participanţii.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul cu cel puţin 24 de ore înaintea intrării în vigoare a modificarilor respective pe site-ul www.fabricadeclatite.tefal.ro.  

 

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania “Fabrica de clătite” va fi organizată şi se va desfăşura exclusiv în punctele de vânzare cu amănuntul de pe teritoriul României, în perioada 01.03.2017, începând cu ora 00:00:00 – 20.04.2017, până la ora 11:59:59 inclusiv, în condițiile respectării prevederilor prezentului Regulament.

 

SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania este deschisă participării tuturor persoanelor fizice, cu domiciliul/reşedinţa în România, cu vârsta de minim 18 ani (împliniţi până la data începerii Campaniei) care achiziţionează produsele participante la Campanie, în decursul derulării acesteia (01.03.2017 ora 00.00.00 – 20.04.2017 ora 23.59.59, ora României), şi care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanţi”).

Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, asociaţiile familiale, angajaţii/colaboratorii S.C. Groupe SEB România S.R.L., ai agenţiei implicate în organizarea Campaniei şi/sau ai companiilor distribuitoare ale S.C. Groupe SEB România S.R.L., precum şi rudele în linie directă şi/sau colaterală (până la gradul al II- lea inclusiv), soţii/soţiile şi afinii acestora.

 

SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

Este considerat Produs Participant la această Campanie orice produs din gama Tefal, exclusiv din categoriile tigăi (inclusiv specialități precum tigaie de clătite, tigaie grill sau tigaie wok), cratițe și oale.

SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Participanţii la prezenta Campanie trebuie să:

1.       Să achiziţioneze cel puţin un produs participant la campanie (conform secţiunii 5 a prezentului Regulament);

  1. Să înscrie numărul și data bonului fiscal/facturii fiscale care atestă achiziția produsul participant în perioada campaniei (01.03.2017 ora 00.00.00 – 20.04.2017 ora 23.59.59) prin:

a)       SMS, la numărul 1793; numărul 1793 fiind unul cu tarif normal stabilit de reţelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul; numărul este valabil în următoarele reţele de telefonie mobilă: Telekom, Vodafone și Orange. Mesajul de SMS trebuie să conţină numărul și data bonului fiscal/facturii fiscale care atestă achiziția unui produs participant. Pentru fiecare mesaj trimis, participantul va primi un mesaj de confirmare.

b)      WEB, la adresa www.fabricadeclatite.tefal.ro. Participanţii trebuie să completeze formularul special, cu datele personale (nume, prenume,  număr de telefon, adresă de e-mail) şi să introducă numărul și data bonului fiscal/facturii fiscale ce atestă achiziția unui produs participant. După ce înscrierea a fost înregistrată pe site, participanţii vor primi un mesaj de confirmare.

În cadrul prezentei campanii, un participant poate câștiga:

-          Un premiu pe oră constând într-una din următoarele variante: o carafă, o cană termică de călătorie sau un cântar de bucătărie; În fiecare zi a campaniei se vor acorda 10 premii, câte 1 (un) premiu pe oră în intervalul 10:00 – 20:00.

-          La sfârșitul campaniei, Marele Premiu: un circuit Sweet Gourmet pe Coasta de Azur acordat sub forma de voucher turistic.

Un bon fiscal/o factură fiscală poate fi înscris/înscrisă o singură dată în cadrul prezentei Campanii. Bonurile fiscale/facturile fiscale care atestă achiziția produselor participante trebuie păstrate pentru validare în eventualitatea câştigării unui premiu la tragerea la sorţi, indiferent daca este premiu zilnic sau premiul cel mare.

Participanţii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis la numărul 1793 (tarif stabilit de reţelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul).

Pe baza unei înscrieri valide în prezenta campanie, indiferent de modul de înscriere (SMS sau web) se poate câştiga un singur premiu, indiferent de natura acestuia: premiu zilnic sau Marele Premiu.

Validarea înregistrărilor

Pentru a putea fi declarate valide, înregistrările prin SMS şi/sau Web trebuie să îndeplinească, cumulativ, în mod obligatoriu şi fără echivoc următoarele condiţii:

Înscrierile prin SMS la numărul 1793:

·         înscrierile trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei 01.03.2017 ora 00.00.00 – 20.04.2017 ora 23.59.59, ora României;

·         să conţină atât numărul, cât și data bonului fiscal/facturii fiscale;

·         bonul fiscal/factura fiscală să nu existe în baza de date ca fiind înscris/înscrisă anterior.

Înscrierile prin Web la adresa www.fabricadeclatite.tefal.ro:

·         înscrierile trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei 01.03.2017 ora 00.00.00 – 20.04.2017 ora 23.59.59, ora României;

·         formularul de înscriere trebuie să fie completat corect cu următoarele informaţii obligatorii: numărul și data bonului fiscal/facturii fiscale, nume, prenume, număr de telefon valid, adresa de e-mail.

·         bonul fiscal/factura fiscală să nu existe în baza de date ca fiind înscris/înscrisă anterior.

Mesajele Campaniei

Pentru fiecare înscriere, Participantul va primi un mesaj de răspuns prin SMS sau pe site, după cum urmează:

Mesaje trimise înainte de începerea promoţiei

Promotia Fabrica de clatite Tefal incepe la data de 01.03.2017. Cumpara produse dupa aceasta data si poti castiga multe premii frumoase!

Mesaje trimise în perioada 01.03.2017 ora 00.00.00 – 20.04.2017 ora 23.59.59, dacă acestea conţin o înscriere câștigătoare:

Felicitari! Ai castigat o carafa FLOW SLIM Friends. Pastreaza bonul  fiscal/factura fiscala. Te vom contacta in maxim 5 zile pentru validare.

Felicitari! Ai castigat un cana termica. Pastreaza bonul  fiscal/factura fiscala. Te vom contacta in maxim 5 zile pentru validare.

Felicitari! Ai castigat un cantar de bucatarie. Pastreaza bonul  fiscal/factura fiscala. Te vom contacta in maxim 5 zile pentru validare.

Mesaje trimise în perioada 01.03.2017 ora 00.00.00 – 20.04.2017 ora 23.59.59, dacă acestea conţin o înscriere validă:

Ai intrat in tragerea la sorti pentru marele premiu: un circuit Sweet Gourmet pe Coasta de Azur. Pastreaza bonul fiscal/factura fiscala pentru validare. Succes!

Felicitari! Ai o sansa in plus la marele premiu al promotiei Fabrica de clatite Tefal. Pastreaza bonul  fiscal/factura fiscala pentru validare. Succes!

Mesaje trimise în perioada 01.03.2017 ora 00.00.00 – 20.04.2017 ora 23.59.59, daca acestea contin un mesaj invalid:

Inscriere invalida! Scrie cu atentie numarul si data bonului fiscal/facturii fiscale.

Mesaje trimise în perioada 01.03.2017 ora 00.00.00 – 20.04.2017 ora 23.59.59, daca acestea contin un mesaj sau sir de caractere numerice care a mai fost trimis în cadrul promoţiei (indiferent de canalul de înscriere, Web sau SMS):

Mesaj invalid! Acest bon a mai fost inscris! Te rugam sa inscrii un alt bon fiscal.

Dacă s-a depăşit limita de maxim 5 înscrieri/ zi:

Ai depasit limita maxima de inscrieri intr-o zi: 5. Te asteptam si maine cu noi inscrieri. Succes!

Mesaje trimise după încheirea promoţiei, când se trimit SMS-uri / mesaje web:

Promoţia Tefal Fabrica de Clatite s-a incheiat la data de 20.04.2017 ora 23.59.59. Iti multumim pentru participare!

 

SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promoţionale pot fi vizualizate în tabelul următor:

Tip premiu

Număr premii

Valoarea individuală (RON, cu TVA)

Valoarea totală (RON, cu TVA)

Premii acordate pe oră (în intervalul 10:00 – 20:00)

   

Carafă

92

91,57

8.424,49

Cană de călătorie

128

94,95

12.153,61

Cântar Optiss Cup Cakes

290

83,30

24.157,00

Premiu acordat la finalul campaniei

     

Circuit Sweet Gourmet pe Coasta de Azur

1

11.250,00

11.250,00

Total

511

 

55.985,10

Valoarea totală brută a premiilor oferite în cadrul Campaniei este 58.013,67 lei, TVA inclus (incluzând impozitul pe premii suportat de către Organizator).

Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (costul de achiziţionare a produselor Tefal participante, descrise secțiunea 5, costul de trimitere a SMS-urilor şi costul conexiunii la Internet).

Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câştigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii. Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.

Descrierea premiilor:

- Carafă din sticlă Tefal – menține temperatura până la 4 ore, element de racire integrat, capacitate 1 litru, sistem antipicurare

- Cană termică de calatorie Tefal – menține temperatura lichidului, posibilitatea de a bea din toate unghiurile, apasare rapidă, 100% etanș

- Cântar de bucătărie Optiss Cup Cakes – capacitate până la 5 kg, funcție TARA, design ultra subțire din sticlă tratată termic

- Circuit Sweet Gourmet pe Coasta de Azur pentru două persoane (câștigătorul + însoțitor) este acordat sub forma unui voucher turistic în valoare de 2500 euro (11250 lei). Acesta este nominal și are o valabilitate de 6 luni de la data emiterii acestuia (acesta va fi emis în maximum 10 zile de la data validării marelui câștigător). Voucherul turistic poate fi folosit la agenția …. și pe baza acestuia câștigătorul va primi:

·         bilete de avion București – Nisa și retur;

·         4 nopți cazare în hotel de minimum 3 stele cu mic dejun (2 nopți la Nisa, 1 noapte la Cannes, 1 noapte la St. Tropez);

·         transferuri între orașe (transfer aeroport Nisa – hotel în Nisa, transfer hotel Nisa – hotel Cannes, transfer Hotel Cannes – hotel St. Tropez, transfer hotel St. Tropez – aeroport Nisa);

·         3 cine la restaurantele recomandate de către agenția de turism.

Dacă rezervarea tuturor serviciilor de mai sus nu însumează valoarea totală a voucherului, atunci câștigătorul are dreptul să achiziționeze alte servicii turistice stabilite de comun acord cu agenția de turism până ajunge la valoarea totală de 11250 lei. Dacă în momentul rezervării excursiei, costul serviciilor descrise mai sus este mai mare decât valoarea voucherului, atunci câștigătorul va plăti diferența.

SECŢIUNEA 8. TRAGEREA LA SORŢI SI DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORILOR

1.       Premiul acordat prin tragere la sorţi

Tragerea la sorți a marelui premiu constând într-un Circuit Sweet Gourmet pe Coasta de Azur va fi electronică și avea loc pe data de 21.04.2017 la sediul Agenţiei, în prezenţa unui reprezentant al acesteia, a unui reprezentant Groupe SEB România şi a unui notar public / avocat.

Vor fi extrase 5 rezerve pentru marele premiu. În cazul în care câştigătorul nu poate fi anunţat sau nu poate fi validat în termenele şi în condiţiile stipulate în prezentul regulament, se va apela la prima rezervă a câştigătorului, în ordinea extragerii şi se va urma aceeaşi procedura de anunţare şi validare. Dacă se parcurge procedura pentru toate cele 5 rezerve şi nu se finalizează corect validarea nici pentru ultima rezervă, premiul respectiv nu va mai fi acordat, acesta va rămâne în posesia Organizatorului.

Lista câştigătorilor şi a premiilor câştigate va fi publicată pe site-ul www.fabricadeclatite.tefal.ro în termen de 10 zile lucrătoare de la data validării câştigătorilor.

2.       Premii acordate pe oră (în intervalul 10:00 – 20:00)

Înainte de începerea campaniei va avea loc o extragere aleatoare, prin care se vor desemna 510 momente câştigătoare pentru fiecare premiu acordat pe oră (în intervalul 10:00 – 20:00) în perioada campaniei (câte 10 premii pe zi). Această extragere va fi asistată de 2 reprezentanți al Agenţiei. Cele 510 premii pe oră sunt împărțite astfel: 92 de carafe, 128 de căni de călătorie și 290 de cântare de bucătărie.

Toate momentele câştigătoare se vor extrage în formatul: [zi/ora/minut/secundă] pentru fiecare premiu. Premiul poate fi câştigat de primul Participant care a trimis un bon fiscal/factură fiscală valid prin SMS/Web în momentul câştigător sau imediat după momentul câştigător extras în intervalul orar respectiv. Următorii 3 participanţi cu intrări valide după momentul câştigător din intervalul orar respectiv sunt consideraţi “Rezerve”.

Dacă între două momente câștigătoare nu se înregistrează nicio înscriere validă, atunci sunt declarate câștigătoare primele 2 înscrieri venite după următorul moment câștigător și următoarele 6 înscrieri fiind declarate rezerve (câte trei pentru fiecare premiu).

 

SECTIUNEA 9. ANUNŢAREA CÂŞTIGĂTORILOR, VALIDAREA ŞI ACORDAREA PREMIILOR

Anunțarea câștigătorilor

Anunțarea câştigătorilor se va face în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data la care au fost desemnați câștigători, de către un reprezentant al Organizatorului, la numerele de telefon cu care câștigătorii s-au înscris în Campanie. Aceștia vor fi informaţi în legătura cu premiul câştigat şi procedura de validare.

Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câştigător apelând numărul de telefon de maximum 5 ori, în 5 zile lucrătoare diferite, în intervalul orar (9.00 – 17.00), la ore diferite. Dacă, din motive independente de voinţa Organizatorului, câştigătorul nu poate fi contactat de către Organizator în condiţiile stabilite (are telefonul închis, nu răspunde la nici unul dintre apeluri sau numarul este invalid), se va apela la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase.

Validarea câștigătorilor

Pentru validarea premiilor, câștigătorii vor fi rugaţi să furnizeze datele personale (nume, prenume, adresa completă şi număr de telefon) şi să trimită, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data anunţării, o copie scanată dupa bonul fiscal/factura fiscală ce atestă achiziția produsul participant, prin una dintre următoarele metode:

- prin fax, la numărul 021.318.65.13. Faxul trebuie să conţină copia bonului fiscal/facturii fiscale ce atestă achiziția celor produsului participant, numele, prenumele, adresa completă a participantului şi numărul de telefon;

- prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Copia scanată după bonul fiscal/factura fiscală ce atestă achiziția produsului participant trebuie scanată în format .jpg sau .pdf şi ataşată, subiectul e-mail-ului trebuie să fie numele Campaniei, iar în corpul e-mail-ului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câştigătorului (nume, prenume adresa completă şi numărul de telefon).

Câştigătorul marelui premiu trebuie să trimită în plus copia lizibila a buletinului/cărţii de identitate pentru îndeplinirea formalităţilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câştigate din premii.

În cazul în care un câştigător nu poate fi anunţat sau nu poate fi validat în termenele şi în condiţiile stipulate la Secțiunea 9 a regulamentului, se va apela la prima rezervă a câştigătorului respectiv, în ordinea extragerii şi se va urma aceeaşi procedură de anunţare şi validare.

Procedura de validare a rezervelor este aceeaşi cu procedura de validare a câştigătorului. În cazul în care rezervele nu vor putea fi contactate şi validate, premiul nu se mai acorda rezervelor şi va ramâne în proprietatea Organizatorului.

Acordarea premiilor

Premiile acordate în cadrul prezentei campanii vor fi livrate câştigătorilor prin curier în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data validării și se vor înmâna în baza semnării AWB-ului ce însotește coletul.

 

SECŢIUNEA 10. BONURI / FACTURI FISCALE NECORESPUNZĂTOARE

Bonurile fiscale/facturile fiscale care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât şi orice altă imitaţie sunt considerate nule şi nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislaţiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum şi celelalte firme implicate în promoţie nu îşi asumă nici o răspundere pentru bonurile/facturile fiscale necorespunzătoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrăinate) sau pentru orice alţi factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, şi nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri/facturi fiscale care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor/facturilor fiscale sau de înstrăinarea lor.

 

SECŢIUNEA 11. RESPONSABILITATE

Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea şi nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenţa principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de către câştigător, Organizatorul nu mai răspunde de integritatea şi calitatea acestora.

Organizatorul Campaniei va acorda premii Participanţilor care au luat parte la Campanie, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial şi care fac dovada achiziţionării produselor participante la Campanie, prin bon fiscal/factură fiscală.

În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câştigător. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situaţii după ce premiul a fost deja acordat, respectivul câştigător va restitui Organizatorului valoarea premiului şi cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.

Organizatorul nu are nici o obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări necâştigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.

Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:

·            Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanunţate ale serviciului de mesaje SMS şi Internet, generate de reţelele de telefonie mobilă sau internet sau de oricare alte defecţiuni sau probleme tehnice independente de voinţa Organizatorului;

·            Situaţiile în care numărul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat şi ca atare Organizatorul nu va putea contacta participanţii la campanie;

·            Situaţiile în care mai multe persoane revendică acelaşi bon fiscal/aceeași factură fiscală; în acest caz va fi validat câştigător acel participant care face dovada bonului/facturii în original;

·            Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numărul scurt al campaniei;

·            Situaţiile în care participanţii înscriu pe pagina web un număr de telefon incorect şi din această cauză câştigătorul nu pot fi contactat pentru a fi validat;

·            Situaţiile în care consumatorii achiziţionează în perioada campaniei promoţionale produse neparticipante la promoţie.

·            Situațiile în care bonul fiscal/factura fiscală înscris în campanie este în afara perioadei campaniei.

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/înregistrările care conţin informaţii false ori vădit eronate şi care nu îndeplinesc condiţiile de validare menţionate în prezentul Regulament.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a verifica şi monitoriza modul în care se desfăşoară înscrierile în campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă înscrierile respective vor fi anulate.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a exclude definitiv orice persoană participantă în campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al campaniei.

Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intenţie de influenţare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Încercarea de fraudă, precum înscrierea aceleiaşi persoane folosind numere de telefon diferite vor rezulta în descalificarea respectivului participant şi implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

SECŢIUNEA 12. CONFIDENŢIALITATEA DATELOR

Înscrierea în campanie prezumă cunoaşterea regulamentului şi acordul participantului pentru clauzele acestuia. Compania Groupe SEB Romania SRL este înregistrată la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL în baza notificarii nr. 3229.

Tuturor participanţilor la promoţie le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001.

Prin furnizarea datelor în momentul înregistrării, participantii sunt de acord să fie incluşi în baza de date a companiei Groupe SEB Romania SRL.

Organizatorul se obligă să furnizeze informaţiile de natura secretului profesional doar cu respectarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 99/2006 privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului şi să prelucreze datele cu caracter personal ale Participanţilor la prezenta Campanie Promoţională, în scopul prezentei Campanii Promoţionale şi în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, completata si modificata.

Participanții la Campanie, în calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi:

Ø  dreptul la informare (art.12) potrivit căruia persoana vizată are dreptul de a obține informații cu privire la identitatea operatorului, a scopului în care se face prelucrarea datelor, precum și orice alte informații suplimentare impuse de lege;

Ø   dreptul de acces la date (art.13)  potrivit căruia persoana vizată are dreptul de a obține de la Organizator, la cerere și în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de către Organizator;

Ø   dreptul de intervenție asupra datelor (art.14) - potrivit căruia persoana vizată are dreptul de a obține de la Organizator, la cerere și în mod gratuit: a) după caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conform legii, în special a datelor incomplete sau inexacte; b) după caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii; c) realizarea notificării către terțe persoane cărora le-au fost dezvăluite datele, a oricărei operațiuni efectuate conform lit. a) și lit. b), dacă o asemenea notificare nu se dovedește imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat;

Ø   dreptul de opoziție (art. 15)  potrivit căruia persoană vizată  are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit și fără nici o justificare, că datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terț, sau să fie dezvăluite unor terți într-un asemenea scop, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare;

Ø   dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17)  potrivit căruia persoană vizată are dreptul de a cere și de a obține: a) retragerea sau anularea oricărei decizii care produce efecte juridice în privință să, adoptată exclusiv pe bază unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalității sale, precum și competență profesională, credibilitatea, comportamentul sau alte asemenea aspecte b) reevaluarea oricărei alte decizii luate în privința sa, care o afectează în mod semnificativ, dacă decizia a fost adoptată exclusiv pe bază unei prelucrări de date care întrunește condițiile prevăzute la lit a);

Ø   dreptul de a se adresă justiției (art.18)  potrivit căruia persoană vizată se poate adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de Legea 677/2001, fără a se aduce atingere posibilității de a se adresă cu plângere autorității de supraveghere.

La cererea oricărui participant, Organizatorul  va asigura acestora exercitarea oricăruia dintre drepturile prevăzute mai sus. Pentru exercitarea acestor drepturi, participanții la campanie vor trimite Organizatorului pe adresă Groupe SEB România, cu sediul în București, Sector 1, Str. Ermil Pangratti, nr. 13, în atenția „Departamentului Marketing”, o cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată.

 

SECŢIUNEA 13. TAXE ŞI IMPOZITE

Organizatorul se obligă să calculeze şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către câştigători prin primirea Premiilor Campaniei, în conformitate cu dispoziţiile Codului Fiscal - legea 227/2015.

Organizatorul va depune declaraţii de venit la autoritatea fiscală competentă pentru veniturile din acest regulament. Orice alte declaraţii de venit şi cheltuieli ce derivă din câştigarea Premiilor cad în sarcina exclusivă a câştigătorului.

Organizatorul nu va avea nici o răspundere faţă de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către participant în legătură cu această Campanie.

 

SECŢIUNEA 14. ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua.

*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră, confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.

În intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forţă majoră următoarele evenimente:

a)                  pierderea bazelor de date care conţin înscrierile în campanie;

b)                  avarierea sistemului informatic de stocare a datelor şi acordare a premiilor;

c)                  tentative de fraudă ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;

d)                  orice reglementare care poate aparea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului şi care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

Enumerarea de mai sus nu este limitativă fiind utilizată numai în scop exemplificativ.

Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art. 1082 şi 1083 Codul Civil. În cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

 

SECŢIUNEA 15. LITIGII

Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din România.

Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite în termen de 2 săptămâni de la data terminării campaniei pe următoarea adresă: Groupe SEB România, cu sediul în București, Sector 1, Str. Ermil Pangratti, nr. 13, România. După această dată Organizatorul nu va mai lua în consideraţie nici o contestaţie.

 

SECŢIUNEA 16. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfăşurare al campaniei promoţionale este disponibil, în mod gratuit, oricărui solicitant, pe site-ul www.fabricadeclatite.tefal.ro,  sau printr-o solicitare scrisă către S.C. Groupe SEB România, cu sediul în București, Sector 1, Str. Ermil Pangratti, nr. 13.

Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, vor fi anunţate public de Organizator; anunţul va fi făcut pe site-ul www.fabricadeclatite.tefal.ro.

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 şi a fost semnat în 3 exemplare originale, astăzi ____/____/___data autentificării de către Notarul Public.